Witaj!

Wygraj kursy językowe od Fiszkoteki. Pokochaj naukę języków! -Recenzja i Konkurs!

Zastanawiałeś się kiedyś jak nauczyć się języka skutecznie? Próbowałeś edukacji szkolnej, prywatnej, a może nawet podjąłeś próbę samodzielnej nauki – ale dalej nie jesteś zupełnie usatysfakcjonowany osiąganymi rezultatami i jakością procesu nauki, przez który przechodzisz? Fiszkoteka.pl jest odpowiedzią na Twoje pytania, życzenia, a nawet modlitwy!


Fiszkoteka wyrosła z dwóch pasji – do języków obcych i nowoczesnych technologii.
Autorom udało się stworzyć narzędzie o potężnych możliwościach, które znakomicie sprawdzi się u każdego ucznia, bez względu na jego wiek czy cel, w którym się uczy.
Z fiszkoteką przygotujesz się do zwykłej podróży, matury, egzaminów językowych FCE oraz ZD. Czy wymowa angielska, idiomy, phrasal verbs, gramatyka sprawiają Ci kłopot? Już nie! Może potrzebujesz poznać słownictwo medyczne czy dla prawników? To też umożliwi Ci fiszkoteka. Natomiast kursy biznesowe języka angielskiego zadbają o podniesienie Twoich zawodowych kwalifikacji. A kursy dla dzieci zachwycą rodziców, bo nauczą dziecko języka, odpowiedzialności i dadzą mu pewność siebie, że może wszystkie swoje umiejętności rozwijać jeśli tylko tego zapragnie.
Dalej nie przeczytałeś tu o tematyce, którą aktualnie potrzebujesz doskonalić? Sam stwórz własne fiszki w serwisie fiszkoteki szybko i skutecznie – i naucz się czegokolwiek chcesz!


Metoda Leitnera


Platforma wykorzystuje system powtórek wg. Metody Leitnera. Polega to na tym, że uczeń powtarza tylko to czego nie umie albo szybko zapomina. Dzięki temu czas nauki jest krótszy, a osiągane rezultaty lepsze. Obejrzyj poniższy krótki film video, by przekonać się jak niewiele czasu poświęcisz na naukę. I jak wiele z niej wyniesiesz. Obok Fiszkoteki inne metody zapamiętywania są wyraźną stratą czasu.




Wykorzystanie najnowszej technologii przyniosło nieograniczone nowe możliwości w nauce języków obcych.

Pierwszym wartym uwagi rozwiązaniem jest wykorzystanie technologii BrightVoice™, która umożliwia automatyczne dodanie wymowy mp3 dla języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, francuskiego, włoskiego, portugalskiego, niderlandzkiego, duńskiego, islandzkiego i polskiego. Jakość wymowy zachwyca brzmieniem, poprawnością, tonacją oraz akcentuacją. W pierwszym starciu z programem uczeń jest przekonany, że ma do czynienia z wymową nativ'a.

Nauka na komputerze/urządzeniach mobilnych (Android/iOS).


W dzisiejszym świecie każdy docenia możliwość zautomatyzowanej nauki. Lubimy wiedzieć czego mamy się uczyć, ile nauka ma trwać, a także konkretnie kiedy proces nauki danego etapu zakończymy.

Fiszkoteka proponuje dawkę codziennej nauki, którą możemy dostosować do naszych potrzeb.
Liczby i procenty obrazują dokładne miejsce kursu, w którym się znajdujemy, a barwy wizualizują w jakim stopniu skuteczności opanowaliśmy materiał.
Aplikację na telefon czy tablet doceni każdy. Dzięki niej mamy możliwość nauki w każdej chwili i miejscu. A więc nie tracimy czasu, który bezproduktywnie mija. Np. możemy się uczyć podczas nudnego oczekiwania w niekończącej się kolejce, bądź podczas podróżowania autobusem czy pociągiem.
Możliwość wydruku fiszek i pobrania ścieżki audio mp3 do nich, pozwala utrwalać wiedzę zawsze wtedy, gdy masz na to ochotę.
Forma aplikacji zamienia obowiązek męczącej nauki w niemalże relaksującą grę.

Dostępne Kursy Językowe


Fiszkoteka.pl jest wybitnie bogata w oferowane Kursy Językowe. Prężnie rozwijając się, ciągle wprowadza nowe. Przyjrzyjmy się formie proponowanych kursów.

Darmowe Kursy „1. Dzień”

Angielski, Niemiecki, Francuski, Hiszpański „1. Dzień" oraz kurs Rosyjski dla początkujących, są serią zupełnie darmowych, niezobowiązujących Ciebie do niczego kursów. Nauczysz się z nich najbardziej podstawowych zwrotów i słownictwa wraz z przykładami zastosowania.

Kursy „2. Dzień”

Angielski, niemiecki, hiszpański, francuski „2. Dzień” są kontynuacją kursów serii „1. Dzień”.

Kursy Słownictwa

Słówka angielskie, niemieckie, hiszpańskie, włoskie, francuskie (poziom A1- A2) oraz słownictwo angielskie i niemieckie do matury podstawowej i rozszerzonej – to kursy słownictwa posegregowanego tematycznie.
Kursy maturalne są zgodne z wytycznymi CKE i MEN, a nauczane w nich słownictwo częściej niż w kursach słownictwa występuje z przykładowym użyciem.

Kursy Specjalistyczne, FCE, ZD.

Tutaj dla odmiany nauka ma charakter bardziej złożony i rzetelny. Nauczane słownictwo występuje niemal zawsze w przykładowym kontekście, dzięki czemu uczymy się nie tylko prawidłowego zastosowania, ale też utrwalamy całe struktury językowe.

Kursy Języka Angielskiego

W celu zaspokojenia wszystkich potrzeb rynku, szkoły i pracy, Fiszkoteka poświęciła nadzwyczaj wiele uwagi kursom języka angielskiego.

Obok wspomnianych kursów „1. Dzień”, „2.Dzień”, Słówka Angielskie, kursów przygotowujących do obu matur (podstawowej, rozszerzonej, FCE), na nasze tablety, komórki i laptopy trafia seria kursów związanych z wyjątkowo uciążliwymi zagadnieniami:

Czasowniki Nieregularne
Top 500 Najważniejsze Czasowniki Angielskie
Kolokacje z czasownikami angielskimi
Phrasal Verbs
Podstawowa gramatyka angielska
Wymowa Angielska
Idiomy angielskie
Angielski dla Twojego Dziecka

Te kursy dokładnie ilustrują wszystkie zagadnienia teoretyczne z wieloma przykładami poprawnego użycia.

Najbardziej przypadł mi do gustu kurs Wymowy Angielskiej. Pomimo tego, że angielski we własnym odczuciu znam świetnie to jednak Dział Commonly Mispronouced Words” wskazał braki w wykształceniu ;) Świetny! Po za tym z wielką przyjemnością przerobię kurs do FCE, aby usystematyzować i uzupełnić wszelkie luki.
Prawda jest jednak taka, że te rewelacyjne kursy będą musiały jeszcze poczekać, bo teraz pochłonęły mnie całkowicie kursy biznesowe:

Business English (basic)
Small Talk, czyli sztuka pogawędki
Business Presentation
Business Finance
Business Marketing
Business English - HR
Office Survival English - TOEIC® 1000 words

Kurs Small Talk, czyli sztuka pogawędki przerobiłam już w 40 %. To jest prosty kurs, za który jestem z Fiszkoteki najbardziej dumna. Uczy kilkuset naprawdę przydatnych oficjalnych i mniej oficjalnych zdań, słówek i zwrotów, podzielonych na praktyczne podkategorie, by móc czuć się pewnie i profesjonalnie zarówno podczas spotkań biznesowych jak i pomiędzy nimi. Fiszkoteko, brawo!

Dla zainteresowanych językomaniaków Fiszkoteka ma w swojej ofercie jeszcze Megapacki. Możecie wykupić Megapacka wszystkich kursów danego języka, bądź wszystkich kursów, które w aktualnym momencie Fiszkoteka ma w swojej ofercie.

Prokrastynacja


Prokrastynacja, jak już wspominaliśmy wcześniej na blogu, jest zjawiskiem wręcz patologicznej tendencji do odkładania czynności na później.
Fiszkoteka prokrastynację zamiata pod dywan, a później po nim tańczy z szerokim uśmiechem.
Wykorzystuje świadomie wszystkie rozwiązania uznawane za najbardziej skuteczne w walce z nią:

1. Bodziec-wyzwalacz.
w zakładce 'mojej nauki' jesteśmy proszeni o wpisanie powodu naszej nauki, który będzie nas motywować przez okres trwania całej przygody z Fiszkoteką.
Fiszkoteka będzie nam przesyłać codziennie e-maila z przypomnieniem o nauce. Możemy zmienić ustawienia otrzymywania powiadomień w zależności od naszych preferencji.

2. Rutyna, będąca odpowiedzią na bodziec – w której nie ma niczego przerażającego bo nauka potrwa tylko kilka minut dziennie i będzie przyjemna.
3. Łatwość dostępu do kursu – dzięki urządzeniom mobilnym i możliwości pobrania na nie ścieżki audio oraz ściąg w formacie .pdf , zawsze jesteśmy w stanie gotowości do nauki.
4. Nagroda – Fiszkoteka nagradza nas na kilka sposobów:
Pierwszy prezent to darmowe kursy,
Kody rabatowe,
Możliwość tworzenia własnych kursów nieodpłatnie,
Wygrywamy spełnienie marzeń bez nadmiernego męczenia się i wydawania pieniędzy!

5. Przekonanie.
Fiszkoteka przekonuje, że każdy może nauczyć się języka w sposób przyjemny i prosty. I ma rację! Zawsze podchodziłam do fiszek z dystansem. Ba, wzbraniałam się przed nimi rękami i nogami. Ale fiszki są i jest Fiszkoteka.
Fiszkoteka nie jest nudnym powtarzaniem w kółko tego samego.
Składa się z wielu kursów i poziomów zaawansowania.
Nie męczy niepotrzebnymi powtórkami.
Jest barwna dzięki zdjęciom i przyjemnej szacie graficznej.
Umożliwia studiowanie fiszek w różnych trybach nauki, wszystko zależy od tak jak chcemy udzielać odpowiedzi: wybierać jedną z kilku, wpisywać, przepisywać, dyktować odpowiedź, odpowiadać wiem/nie wiem.
Fiszkoteka nie nudzi.


Moja nauka


Z Fiszkoteką uczę się głównie języka angielskiego biznesowego, uzupełniam i systematyzuję naukę, ale to co najbardziej mi się podoba to możliwość odświeżenia języków, których na co dzień nie używam, a które niegdyś znałam na poziomie C1-2.

ups.. trochę powtórek mi się nazbierało.. ;)
Nogę miałam złamaną... no i przestałam się uczyć.
Teraz jednak wracam do zabawy. O przepraszam, nauki ;]
Być może niektórzy z Was jeszcze pamiętają, że niegdyś zdałam maturę rozszerzoną z języka hiszpańskiego, po czym rozpoczęłam studia w zakresie języka hiszpańskiego na UJ. Długo się nie nastudiowałam. Wyjechałam. Zakochałam się. Zostałam na emigracji na dobre. Zmieniłam kierunek studiów i na tyle było mojej przygody z hiszpańskim. Przez te wszystkie lata bardzo było mi żal trudu, który włożyłam w naukę hiszpańskiego. Czasem staram się coś czytać bądź oglądać po hiszpańsku (oraz włosku, bo to podobna bolesna historia zapominania języka). Na co dzień, w dużym natężeniu używam języka greckiego, angielskiego i polskiego. Do tego staram się uczyć języka niemieckiego i okazjonalnie chińskiego-mandaryńskiego. Po prostu trudno znaleźć czas na udźwignięcie obowiązków dnia związanych z nauką, życiem i byciem rodzicem trójki małych rozrabiaków. Fiszkoteka podążyła mi z ratunkiem i po raz pierwszy od bardzo wielu lat zapewniła krótki, codzienny, dobrej jakości kontakt z językiem hiszpańskim. Dzięki Fiszkoteko, że języki zapomniane przypominasz i pozwalasz utrzymać je w kondycji!


Fiszkoteka.pl jak za magicznym dotknięciem różdżki, zwykłą szarą kopciuszkową fiszkę uczyniła księżniczką fiszek. Też przeczaruj się ze zwykłego, wyczerpanego nauką ucznia języków, w osobę skazaną na językowe sukcesy, które przełożą się na całe Twoje życie prywatne, edukacyjne i zawodowe.



Uwaga. To jest Konkurs!


Fiszkoteka.pl z ogromną radością przekaże pięciu laureatom po jednym Koncie Premium + 3 Kursy, na okres ważności 6 miesięcy.


Wystarczy, że w komentarzu pod artykułem wykonasz zadanie konkursowe i zostawisz swój adres email, by móc skontaktować się z Tobą w razie wygranej :

1. Wybierz 3 kursy językowe z oferty Fiszkoteki (tutaj)


2. Odpowiedz na pytanie:Dlaczego właśnie te kursy mają do Ciebie trafić?


3 Swoją odpowiedź umieść w komentarzu poniżej.

Nie zapomnij o pozostawieniu adresu email! :)

Do autorów 5 najciekawszych odpowiedzi trafią nagrody.

W tym konkursie nie ma przegranych! Przejdź do strony głównej Fiszkoteki i już teraz odbierz swoje darmowe kursy i zacznij się uczyć!

Regulamin Konkursu Tutaj.

Czas trwania konkursu: 25 sierpnia 2016 r. do 10 września 2016 r.

Ogłoszenie wyników konkursu: 12 wrzesień 2016r.

Powodzenia!

Prześlij komentarz

15 Komentarze

  1. Wybieram:
    -1000 najpopularniejszych angielskich słów
    -Small Talk (Business English)
    -Angielski Medyczny
    Dlaczego do mnie mają trafić te kursy ? Ponieważ uczę się j.angielskiego 'od zawsze', a tak na prawdę mało umiem. Jednak moja motywacja do nauki na tą chwilę jest tak wielka, że już teraz mnie nic nie powstrzyma. Te kursy byłyby wielką pomocą dla mnie. W przyszłości chciałabym wyjechać za granicę i już do tego się przygotowuję. Angielski powoli staje się dla mnie przyjemnością, a nie koniecznością.
    aguus94@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za konkurs:
    Wybieram:
    - Francuski w 1 dzień
    - Francuski Dzień Drugi
    - Podstawowe Słownictwo Francuskie

    Dlaczego ja? Ponieważ było mi wstyd, kiedy nie mogłem dogadać się z osobami francuskojęzycznymi po angielsku, nie ma innej rady, trzeba nauczyć się ich własnego języka!
    Pozdrawiam,
    j.kolodynski@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej,

    interesują mnie:
    1)500 najważniejszych czasowników po hiszpańsku,
    2)1000 najważniejszych rzeczowników po hiszpańsku
    3)300 najważniejszych określeń po hiszpańsku

    Czymu ja? Bo jestem wielkim fanem nauki języków i mam do tego większy zapał niż do prowadzenia bloga który prowadziłem na http://skutecznanaukajezykow.blogspot.com/ a obecnie zaczynam w wersji anglojęzycznej.

    Mam też nadzieję napisać recenzję dla wygranych zestawów.

    Mój email to pawel.w.krawczyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry! Wprawdzie po terminie konkursu, ale zgłosiło się mało osób, więc spróbuję swoich sił ;)

    Chciałabym otrzymać:
    - słownictwo niemieckie do matury podstawowej
    - słownictwo niemieckie do matury rozszerzonej
    - niemiecki dzień 2.

    Jak łatwo się domyślić w tym roku będę przystępować do matury z języka niemieckiego. Wyzwanie to dla mnie nie lada, bowiem uczę się tego języka stosunkowo krótko. Poza tym na ponad sto uczniów, ten przedmiot wybrało niespełna 5. Wygrane kursy pomogłyby mi w przygotowaniach i byłyby z pewnością urozmaiceniem trudnej, żmudnej nauki. No bo ileż można robić arkusze, kserówki i kuć teorię? ;)
    Pozdrawiam
    Karolina L. - kwiatuszek98@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej,

    fajna i przydatna lista. Fiszki dosyć mocno przypominają mi o SuperMemo - to też takie "przekładanie" karteczek ze słówkami tyle że w programie.

    Ale w sumie nie ważne, jakimi metodami, ważne, żeby się ruszyć i rozpocząć wspaniałą przygodę, jaką jest nauka języków obcych.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajneie to wygląda ale chyba raczej jako uzupelnienie. Ja próbowałam sie uczyc za pomoca różnych portali czy programów ale dopiero jak poszłam na kurs to zaczełam swobodnie sie komunikować w j. Angielskim. Mieszkam w Krakowie wiec moj wybor to Lincoln. Mają dobrą lokalizacje (nie jest daleko od centrum) i sympatyczna kadre.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fiszkoteka to super wynalazek. Dzięki temu nauczyłam się już naprawdę wielu nowych słów i to w jaki przyjemny sposób. Polecam każdemu

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi właśnie najlepiej pomagają aplikacje na telefon które bardzo często wysyłają mi powiadomienia i dzięki temu wchodzę i systematycznie powtarzam sobie słówka z różnych języków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie, jest to bardzo przyjemny i skuteczny sposób na naukę języków. Ja generalnie lubię się rozwijać, doszkalać, bo jak wiadomo, człowiek uczy się całe życie, a nauka języków nigdy nie sprawiała mi trudności. Ale w taki sposób, jest to czysta przyjemność. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Również jestem zdania, że z fiszek można fajnie się uczyć zwrotów i nowych słówek języków obcych. Ja na ten moment rozpoczęłam naukę języka portugalskiego i muszę przyznać, że coraz bardziej mnie on fascynuje. Tym bardziej, że uczę się z kursu https://www.jezykiobce.pl/portugalski/759-portugalski-kurs-podstawowy-e-book-mp3-9788377880562.html więc wiedza przychodzi mi dość łatwo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też zamierzam podszkolić się w językach, mam dwa na myśli - niemiecki i francuski. Języków obcych nigdy za wiele. Tu kursy online od https://jntutorpro.pl są bardzo pomocne

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli chodzi o fiszki to jest to sprawa dosyć oczywista. Fiszki online są niezwykle potrzebne i warto je dywersyfikować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kursy edukacyjne pozwalają poznać nowe dziedziny, co może otworzyć drzwi do nowych możliwości zawodowych lub hobby. Moim zdaniem warto z nich korzystać.

    OdpowiedzUsuń