Witaj!

Chiński mandaryński dla początkujących (w języku angielskim)- Peking University- darmowy kurs online- Coursera

Chinese for Beginners - Peking University
Coursera, kryje wiele atrakcji, dla osób ze znajomością języka angielskiego. Jedną z nich jest proponowany, w pełni darmowy (w wersji bez certyfikatu), kurs początkujący języka chińskiego mandaryńskiego, który przygotował Uniwersytet w Pekinie. 

Chinese for Beginners, jest kursem który zapozna osoby z podstawami języka, takimi jak:

  • wprowadzenie do fonetyki,
  • zapoznanie z podstawowymi, codziennymi wyrażeniami,
  • uczy wymiany informacji osobistych,
  • wprowadza w rozmowę o pogodzie, cenach, mieście, hobby, itd.
  • wszystkie sytuacje, pochodzą z prawdziwej, codziennej rzeczywistości, przez co mogą zostać użyte na potrzeby codziennej komunikacji,
  • po za dialogami kurs został wzbogacony w materiały do przeczytania i ćwiczenia, dzięki którym kursjest bogaty i różnorodny,. Wszystko to by zachęcić ucznia do jego realizacji,
  • jest to kurs początkujący mówienia, uczniowie nie muszą studiować znaków chińskich, więc jest prostszy a prawdopodobieństwo jego ukończenia większe.

Napisy: angielski, serbski, urdu, francuski, marathi.
6 godzin wideo i quizów

Ocena kursu : 4,6 gwiazdek z 5
Cena kursu  : darmowy ( bez certyfikatu) , 43 euro ( zcertyfikatem)







Prześlij komentarz

1 Komentarze

  1. Kiedy znalazłem dr Padmana, desperacko potrzebowałem przywrócić mojego byłego kochanka. Zostawił mnie dla innej kobiety. Stało się to tak szybko i nie miałem nic do powiedzenia w tej sytuacji. Po prostu rzucił mnie po 2 latach bez wyjaśnienia. Kontaktuję się z dr. Padmanem przez jego stronę internetową, a on rzucił zaklęcie miłosne, aby pomóc nam wrócić. Krótko po tym, jak rzucił zaklęcie, mój chłopak zaczął pisać do mnie SMS-y i poczuł się okropnie z powodu tego, przez co mnie przedłożył. Powiedział, że jestem najważniejszą osobą w jego życiu i teraz o tym wie. Odkąd Dr. Padman mi pomógł, mój partner jest bardzo stabilny, wierny i bliższy mnie niż wcześniej. Bardzo polecam dr Padmana każdemu, kto potrzebuje pomocy. padmanlovespell@yahoo.com m. {padmanlovespell@yahoo.com m} zadzwoń do Whatspp: +1 949 229 3867.

    OdpowiedzUsuń